Evoluează – cum continuam?

Dragilor,

Am o nedumerire despre cum să continui. Ideea mea iniţială era să scriu incet, incet din volumul pe care il am pana ajung la final. El avand 4 carti ale lui Darwin in ordinea cronologica a publicarii ordinea ar fi “Voyage of the Beagle”, “On the Origin of The Species”, ” The descent of man, and selection in relation to sex”. The expression of the emotions in man and animals”

Poate ca e mai interesant altfel insa vreau niste feedback:

  • Sa continui asa parcurgand incet, incet toate cele 4 carti
  • Sa impart in 2 sau 4 bucati urmand ca posturile sa vina alternativ
  • Sa aleg o singura carte si sa vin cu informatii din ea.

Polldaddy e crapat in papusoi asa ca astept cateva raspunsuri in comentarii.

5 Comments

Filed under Introducere

5 responses to “Evoluează – cum continuam?

  1. TLP

    Eu zic sa scrii pe teme, nu neaparat pe capitole.

    Alegi texte care contin o idee centrala comuna si le expui.

  2. lunatic

    Fa cum vrei si cum iti vine mai usor. Poti sa continui asa cum ai inceput, pana termini cele 4 carti. Sau sa comprimi dupa o tema centrala, cum a zis TLP.

  3. Alex

    Salut! cred ca ar fi ok sa parcurgi cele 4 carti, asa ca pina acum.

  4. Eu votez sa postezi alternativ. Continutul ar fi mai diversificat si mai dinamic, iar noi am putea face contingente si paralele interesante intre ele.

  5. evolueaza

    multumesc pentru comentarii.
    am cam lipsit dar voi recupera de la 1 mai, ca d-aia e liber de la domnul (Boc) , sa muncim la hobby-uri 🙂

Leave a Reply

